Jakość usług

„Nigdy nie jest tak, żeby człowiek czyniący dobrze drugiemu, tylko sam był dobroczyńcą.
Jest równocześnie obdarowany tym, co ten drugi przyjmuje z miłością …”

Jan Paweł II

Nadrzędnym celem jest dobro Pacjenta, dlatego naszym priorytetem jest świadczenie specjalistycznych usług medycznych na najwyższym poziomie, zgodnie z obowiązującymi aktami prawnymi i oczekiwaniem Pacjentów. Pragniemy zapewnić im, a także personelowi Ośrodka, przyjazne i bezpieczne warunki udzielania świadczeń medycznych i wykonywania pracy.

Politykę jakości realizujemy poprzez:

  • spełnienie wymogów stawianych przez kontrahentów ośrodka w tym przez Narodowy Fundusz Zdrowia i Ubezpieczycieli,
  • podnoszenie kwalifikacji personelu,
  • stałe doskonalenie komunikacji na linii pacjent-personel,
  • doskonalenie działań organizacyjnych i technicznych dla poprawy warunków diagnostyki i terapii,
  • działania promujące profilaktykę zdrowia,
  • tworzenie pozytywnej atmosfery pracy przez profesjonalne zarządzanie Ośrodkiem,
  • doskonalenie skuteczności Systemu Zarzadzania Jakością.

W dniu 18 lipca 2012 roku uzyskaliśmy Certyfikat ISO w zakresie świadczonych przez nas usług medycznych:

  • stomatologii zachowawczej,
  • chirurgii stomatologicznej,
  • periodontologii,
  • protetyki,
  • ortodoncji,
  • implantologii,
  • badań stomatologicznych RTG,
  • laseroterapii,
  • profilaktyki,
  • poradni dla diabetyków,  
  • ozonoterapii.
Certyfikat ISO
Skip to content